משרדים להשכרה תל אביב, חללי עבודה,חדרי ישיבות | פארק עתידים תל אביב

מהו אופן ספייס?

העידן המודרני הביא איתו לא מעט שינויים בעולם העבודה, והרבה מהם אלו שינויים הקשורים במיקום הפיזי שבו עובדים. היום ברור שחיבור וקרבה בין העובדים יכולים להשתלם הרבה יותר למעסיקים, ומתוך כך נולד הרעיון של האופן ספייס. אם גם לכם יש חברה שלה עובדים ואתם מחפשים דרך לייעל את העבודה ועל הדרך אולי גם לחסוך במשאבים, יכול מאוד להיות שאופן ספייס יתאים גם לכם. אבל קודם כל נבין במה בדיוק מדובר. אז מהו אופן ספייס, למי הוא מתאים ומהם היתרונות שלו? הינה כל מה שחשוב לדעת.

אופן ספייס בתל אביב

מהו אופן ספייס?

אופן ספייס הוא מונח המשמש לתיאור משרדים ומקומות עבודה שבהם העובדים נמצאים יחד באותו החלל ובו הם חולקים את אותו אזור העבודה. אופן ספייס הוא חלק מתנועה גדולה יותר בשם "אופן פלאן" המאמינה בכמה שפחות קירות ומחיצות, לא רק במקומות עבודה אלא גם בבתים ובמבנים מסוגים אחרים. חללי עבודה משותפים כמו עתידים קונקט ATIDIM CONNECT פופולריים בייחוד בעידן שלנו והיום אפשר למצוא אותם בלא מעט בנייני משרדים, בדרך כלל לצד האפשרות להשכרת משרדים רגילים שהם לא אופן ספייס. באופן ספייס נראה בדרך כלל אפשרויות שונות לישיבה ולעבודה, כיסאות ושולחנות נוחים, עמדות להטענת מחשבים, מסכי מחשב ומקלדות ועוד ציוד המאפשר עבודה נוחה. בנוסף לרוב אפשר לשלב לפי הצורך השכרה של חדרי ישיבות

למי מתאים אופן ספייס?

אופן ספייס הוא האפשרות המושלמת לחברות ולארגונים המחפשים אווירה של עבודה יותר משותפת. אופן ספייס מאפשר סביבה המעודדת במהות שלה עבודת צוות ושיתוף פעולה בין העובדים, דבר המתאפשר בעיקר משום שאין מחיצות והפרדה בין עובד לעובד. אופן ספייס הוא גם שיטת עבודה המעודדת במידה רבה חיבור, שיח, צחוק וקרבה בין העובדים. יש עסקים וחברות שבשבילם האווירה "הביחד" הזאת חשובה ביותר ויעילה למדי, ואלו הן החברות שבהחלט צריכות לשקול את האפשרות הזאת כחלל עבודה לעובדים שלהן. עם זאת, אופן ספייס מספק גם מרחב אישי לכל עובד, כאשר הוא מעוצב ומתוכנן כראוי, מה שנותן לעובדים להרגיש בצוות אבל גם כאינדיבידואל – השילוב המושלם לעבודה פורה וטובה.

מה חשוב לדעת לפני כניסה לאופן ספייס?

מתחילים להתעניין באופן ספייס? שוקלים להעביר את צוות העובדים שלכם לסביבה כזו וכבר ממש מוכנים לצאת לדרך? נהדר, אבל רגע לפני שאתם עושים את השינוי הגדול הזה, יש כמה דברים שחשוב להביא בחשבון באשר לעבודה באופן ספייס:

רעש 

לאופן ספייס יש לא מעט יתרונות שנדבר עליהם ממש בהמשך, אבל יש גם חסרונות וצריך להכיר אותם לפני שמחליטים אם ללכת על זה. החיסרון הגדול ביותר הוא הרעש. יש כאלה שמסתדרים עם זה ואפילו עובדים בצורה יותר טובה כשיש סביבה רעש ואנשים, אבל אחרים מתקשים מאוד להתרכז, והדבר גם תלוי מאוד באופי העבודה. ארגונים שהעובדים שלהם צריכים ריכוז רב יעדיפו אולי משרדים להשכרה המאפשרים קצת יותר פרטיות ושקט. כמו שיש בפארק עתידים תל אביב. עם זאת חשוב לזכור כי יש דרכים יצירתיות להתמודד עם הרעש (למשל שימוש באוזניות) וכך בכל זאת אפשר להרוויח את כל היתרונות של אופן ספייס.

פרטיות

אופן ספייס היא סביבת עבודה המאפשרת הרבה דברים, אבל פרטיות היא לא אחד מהם. יש לא מעט עסקים וחברות שצריכים סביבת עבודה יותר פרטית וזה משהו שבדרך כלל אי אפשר להשיג באופן ספייס. אם יש למשל סודות מסחריים שחשוב לשמור עליהם או אפילו שסתם מעסיקים עובדים שקשה להם להרגיש בנוח סביב אנשים אחרים, יכול להיות שסביבת עבודה מהסוג הזה פחות תתאים. באותה נשימה חשוב גם לומר שהיום יש גם כל מיני אפשרויות לסביבות עבודה מסוג אופן ספייס, אך כאלו שכן מאפשרות הפרדה מסוימת בין עובד לעובד כך שבכל זאת אפשר לשמור על רמה מסוימת של פרטיות.

היתרונות של אופן ספייס

לאופן ספייס יש לו לא מעט יתרונות – בואו נדבר עליהם.

מחיר

המחיר הוא בלי ספק יתרון נהדר וזו דרך מעולה לחסוך בהוצאות. השכרה של אופן ספייס היא זולה יותר והמחיר שנשלם על חלל משותף הוא לרוב נמוך יותר בהרבה בהשוואה להשכרה של משרד. כמובן שהסיבה הראשונית לבחירה באופן ספייס היא לא כלכלית, אבל אם היא מתאימה אז על הדרך אפשר לחסוך ובגדול.

גודל

אופן ספייס הוא בסופו של דבר חלל עבודה משותף גדול וזה משהו שנותן תחושה הרבה יותר נעימה ופחות חונקת. מדובר ביתרון גדול שמשרדים רגילים פשוט לא מסוגלים להעניק.

מיקום

כשמחפשים להשכיר משרדים, לא תמיד מצליחים למצוא בדיוק את מה שרוצים איפה שרוצים והרבה פעמים צריך להתפשר על בחירת המיקום. לעומת זאת, אם מחליטים לבחור באופן ספייס, אפשר למצוא לא מעט אופציות נהדרות כמעט בכל חלקי הארץ ולרוב אפשר למצוא אפשרויות מעולות במיקומים נחשקים שאחרת אי אפשר היה לבחור בהם.

שת״פ אפשריים בין קולגות

עוד יתרון גדול של אופן ספייס הוא שהוא מעודד שיתופי פעולה בין קולגות. עסקים וחברות הפתוחים לרעיון הזה יוכלו בקלות ליהנות מיחסי גומלין עם עובדים אחרים והרבה פעמים מתוך הדבר הזה נולדים גם שיתופי פעולה פורים ומעניינים מאוד. אופן ספייס באופן כללי הוא קרקע פורייה לנטוורקינג ולהרחבת המעגלים העסקיים.

סביבת עבודה

חללי אופן ספייס ייעודיים הם כאלו המאופיינים בסביבת עבודה נוחה עם כל מה שצריך לעבודה פורה. לא כל בעלי העסקים יודעים איך לעצב משרד, אך כשבוחרים באופן ספייס ממש לא צריך לדעת איך עושים את זה, כי יש מי שעושה זאת בשבילנו ולרוב מדובר באנשים מקצועיים שיודעים בדיוק איך סביבת עבודה מזמינה ונוחה צריכה להיראות.

לסיכום

אם כך, נראה כי האפשרות של אופן ספייס היא כזו המתאימה ללא מעט חברות וארגונים היום, ובשביל הגופים האלה היא יכולה בהחלט לתרום לכל הנושא של פרודוקטיביות בעבודה. אם גם אתם מחפשים את סביבת העבודה המתאימה לעסק שלכם ולא בטוחים עדיין אם אופן ספייס הוא הדבר הנכון או דווקא משרדים פרטיים, אנו מזמינים אתכם להכיר את מגוון האפשרויות של פארק עתידים תל אביב. אצלנו תוכלו לבחור בין כמה סוגים של משרדים וחללי עבודה המאופיינים כולם בעיצוב מודרני, במרחבים ובנוחות שלא תמצאו בשום מקום אחר. למידע ופרטים נוספים אל תהססו ליצור קשר – אנחנו כאן בשבילכם תמיד.

×
דילוג לתוכן