משרדים להשכרה תל אביב, חללי עבודה,חדרי ישיבות | פארק עתידים תל אביב

עדכון יולי 2021

פארק עתידים תל אביב !ON ALWAYS

מאיתנו אליכם:

מנהלים ושותפים יקרים של פארק עתידים תל אביב. קיץ אופטימי לפנינו, ואנו שמחים לעדכן אתכם בשלל הפעילויות המצפות לנו בפארק, לחוויית עבודה מחברת ולשהות נעימה. החודש השקנו את מתחם הלייף סטייל החדש "לה שוקה", ליד הדואר. בנוסף, נהנינו מתערוכת "קוורטט" של ארבעה אמנים מובילים, בניצוחו של עודד חוברה, שהתקיימה ברחבת מתחם 4 ליד ארומה ואילנ'ס. צוות השירות שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה ועניין כרגיל בטלפון: 7690800-03 שלכם מכל הלב, צוות פארק עתידים תל אביב

בואו לעשות ״לה שוקה״! יריד הלייף סטייל החדש של פארק עתידים תל אביב פתוח בשבילכם, ממש ליד הדואר! בין הימים ד'-ה' בשעות 00:15-00:9 מחכים לכם עם חוויות בדוכנים מתחלפים של מטעמים, ניחוחות ואביזרים יפים, שיכניסו הרבה צבע לשגרת היום יום שלכם! שדרת היריד בבניין 4 , ליד סניף הדואר של פארק עתידים תל אביב.

מדברים מהלב

לאחרונה התקיים בפארק עתידים תל אביב מפגש "מתחברים" מסדרת מפגשי מדברים מהלב שאנו מקיימים במיוחד עבור מנהלי.ות משאבי האנוש של פארק עתידים תל אביב. הכנס התחיל בפתיחה של שגיא ניב מנכ"ל פארק עתידים, שדיבר על המחוברות ברמה האישית ביותר, והמשיך בהרצאות המרתקות של עדי אביטל קוז'וקרו, מומחית מש"א ומנהלת מיתוג מעסיק למחוברות עובדים, שחר זיו מנכ"ל BDO וגלעד הרוש מנהל תחום תגמול עובדים ב-BDO ,ושל רנת טויבין מנהלת מש"א בקבוצת יוניליוור ישראל יחד עם יעל ברנדט מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של הקבוצה. פאנל המומחים שלנו העביר הרצאות בנושא עולם העבודה החדש ומחוברות עובדים, והעניק למשתתפים סל של כלים משמעותיים להתמודדות מול עובדים בשעת משבר. ואיך אפשר שלא לקנח עם השראה? את האירוע חתמה לינוי בר גפן המדהימה מחמ"ל בר גפן, שהעבירה הרצאה מרתקת ומרגשת – שמטרתה לסייע לאתר מצוקה אצל העובדים שלנו ולהיות מנהלים טובים יותר! כמו תמיד, אנחנו שמחים וגאים לארח אצלנו בפארק עתידים תל אביב מומחים במגוון תחומים, שיעשירו את העובדים שלנו – למען חוויית עובד חיובית שאנו כל כך מאמינים בה. תודה לכל מי שלקח חלק באירוע ויצא עם תבלינים לטעם כפול: במטבח וגם לחיים ולעבודה.

מרימים כוסית? חוגגים את החזרה לשגרה בכנסים, ישיבות חגיגיות ואירועים? שריינו לכם Lounge

תפסו מקום באחד מ-Lounge ,חדרי הישיבות ואולמות הכנסים של פארק עתידים תל אביב, שהותאמו במיוחד לתו סגול – להרמת כוסית, ישיבה חשובה, כנס, הרצאה או לכל מטרה אחרת שתרצו! חדרי הישיבות המפוארים והמאובזרים שלנו זמינים למטרות שונות ומגוונות. תוכלו ליהנות ממגוון שירותים ב-Lounge שלנו: ציוד חדשני ומצלמה פנורמית לישיבות וידאו/ZOOM חניון מקורה צמוד וחנייה בשפע מיקום מצוין וגישה נוחה לשירותי הסעדה קפה וקייטרינג והכל במחיר השכרה אטרקטיבי, כולל סיוע בהתאמת סידור הישיבה לפי הצורך.

שריינו עוד היום חדר ישיבות! רונית מנהלת הפורום: 050-244008 פרטים נוספים באתר ה-Lounge שלנו, בטלפון: 03-76908280 או בדוא"ל: meeting@atidim.co.il.

שיתוף פעולה בין פארק עתידים תל אביב וקבוצת הצרכנות המובילה יוניליוור, דואג לכם ולעובדים שלכם במשרד ובבית.

כמו תמיד, אנו חושבים איך להכניס את חוויית העובד שלכם בפארק לשגרת היום יום שלכם, וכמובן חושבים עליכם גם כשאתם בבית 🙁 השגנו לכם הרשאה + שובר הנחה לאתר יונישופ מבית יוניליוור – חנות המבצעים וההטבות לעובדים! באתר, שנפתח גם עבור העובדים שלכם, תמצאו מגוון עצום של מותגי יוניליוור, דאב, ליפטון, קנור ועוד, שגם ככה צריך בבית, במבצעים בלעדיים רק לעובדי ארגונים! השובר מקנה לכם חוויית קנייה בטריפל: גם מבצעים והטבות לכל המוצרים שאתם גם ככה חייבים בבית, גם שובר בסך 50 ₪בקנייה מעל 250 ₪וגם משלוח חינם עד פתח הבית – על מגוון עצום של מותגי יוניליוור האהובים והנחוצים לכם ביום יום! שימו לב, ההטבה מוגבלת בזמן!!!

מה צריך לעשות? דאגנו לאשר מראש את פארק עתידים תל אביב. כל שצריך זה להירשם בקלות באתר עם כתובת מייל השייכת לארגון או עם כתובת ג'ימייל. התחילו לקנות חכם! האתר קל לשימוש, ידידותי ומאובטח כמו אתר קניות רגיל של סופרמרקט – הקנייה באמצעות כרטיס אשראי.

ממשיכים לקדם אתכם

גם החודש שמחנו לפרסם בזירות הפרסום השונות שלנו את חברות הפארק, שזכו לאלפי חשיפות ברשת ובכלל. מערך התקשורת של הפארק משווק ומפרסם את החברות שלכם, ואתם מוזמנים לשתף אותנו בחדשות, במוצרים ובשירותים שלכם, כדי שנתמוך בפעילות העסקית שלכם וניתן לכם במה באתר, בפייסבוק, בלינקדאין, בפרסומים שוטפים ובמסכים אלקטרוניים ברחבי הפארק שלנו! העבירו אלינו מידע ותמונות ליואב:  yoav@atidim.co.il.

יש לכם חדשות מעניינות? הטבות שוות שתרצו שנפרסם? שלחו ליואב: yoav@atidim.co.il.

דרושים אנשים? עוזרים לכם למצוא את המתאימים

שמחנו לסייע לחברות רבות בקידום מודעות הדרושים שלהם בנכסים הדיגיטליים שלנו. במידה ואתם מחפשים עובדים, אנחנו נשמח לקדם את מודעות הדרושים שלכם בכל ערוצי הפרסום שלנו גם החודש, ולסייע לכם למצוא את הטאלנטים הבאים! שלחו גם את זה ליואב: yoav@atidim.co.il.

אנחנו כאן בשבילכם, מכל הלב! לחצו כאן או בטלפון: 03-7690800.

×
דילוג לתוכן